2012. április 30., hétfő

2. Fejezet


Jó olvasást kívánok nektek.
Az öltözőben…..
   *Anna szemszöge*
Éppen a srácokkal sétálunk vissza az öltözőbe amikor John megszólal.
- Csajok siessetek az öltözködéssel,  mert 20 perc múlva a hotelban megbeszélés lesz. - Na kösz ilyen hamar nem tudok átöltözni.
- Rendben megteszünk minden tőlünk telhetőt, de addig míg mi elkészülünk gyertek be az öltözőbe és helyezzétek magatokat kényelembe. - szólok pár perc hallgatás után.
Mikor beértünk az öltözőbe a srácok ledobták magukat a kanapéra és Eric megrohamozta a mini hűtőt . A lányokkal kuncogásba kezdünk Eric meg ki dülledt szemekkel néz ránk. Én csak legyintek ők ezt nem érthetik. Mi csajok elmentünk átöltözni és rendbe rakni magunkat. Miközben öltöztünk hangokat hallottunk.
- Ezek a csajok magunk a főnyeremény: jól néznek ki, tudnak táncolni, és van humoruk is. - áradozott a három srác közül az egyik valószínűleg Edward volt.
Lányokkal egymásra néztünk és nem tudtuk felfogni amit mondanak annyira hihetetlen az ő szájukból ezeket a dicsérő szavakat hallani. Ránéztem a lányokra ők elpirultak. Megértem őket sosem volt egyikünknek sem valami hű de nagy magabiztossága. De amióta versenyeken részt veszünk és jó helyezéseket érünk el azóta kicsit magabiztosabbak vagyunk.
- Lányok készen vagytok már? – kérdezi Eric
- Igen. – válaszoltunk szinkronban.
Miután összeszedtük az összes dolgainkat elindultunk a megbeszélésre. Kicsit félve ültünk be a limuzinba(!!!) a hangulat feszült volt de hamar feloldódtunk a srácok körében. Miután megérkeztünk a megbeszélés helyszínére John udvariasan kinyitotta az ajtót biccentve megköszöntem a kedves gesztust.
- Srácok örülök, hogy megérkeztetek. – köszöntött minket Paul (a turné menedzser)
- Nem kezdhetnénk el a megbeszélést?- Kérdi Eric kicsit flegmán.
Erre én oldalba bököm mire rám kacsint és pimaszul elmosolyodik. A lepkék akik eddig békében ültek a hasamba most életre keltek. Istenem nagyon cuki ez a mosoly.
- Nos akkor kezdjük is. Az első állomás Párizs ott 1 hetet leszünk 4 fellépés 5 próba és dedikálás a fiuknak. - magyarázza Paul amikor
Minket a dedikálás annyira nem érint. Úgy látszik amikor a fiuk dedikáláson lesznek mi elmehetünk várost nézni. Mindig is megakartam nézni Párizst szerintem gyönyörű város, remélem a lányokat is eltudom rángatni.
- Anna , Anna…. - szólongat Taylor.
- Mi micsoda? - ocsúdok  fel a tervezgetésemből.
- Paul éppen azt mondta, hogy te leszel a koreográfus az egész turné alatt. - közli Liza lazán és boldogan.
- Komolyan? Paul ezt nem mondod komolyan?! Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést, hogy én taníthatom be a táncot a srácoknak és a lányoknak.
- Igazán nincs mit láttalak táncolni titeket és nagyon meglepődtem, hogy valaki ennyire nagy odaadással és szenvedéllyel csináljátok azt amit valaha is akartatok. Itt a sok gyakorlásotok eredménye, hogy most egy világkörüli turnéra készültök.
- Köszönjük szépen a lehetőséget és azt, hogy esélyt ad arra, hogy kipróbálhatjuk magunkat nagy közönség előtt. - válaszol helyettem Taylor.
- Akkor kezdődhet a turnéééé? - nyújtja el a turné szót John.
- Igen készen állunk. - feleli Liza.
- Akkor most tegyük el magunkat holnapra és holnap reggel 10-kor találkozunk a repülőtéren a B2-es terminálnál. Magángéppel megyünk tehát nem lesznek utasok akik zavarni fognak titeket. - vázolja fel a holnapi teendőket Paul.
- Akkor Viszlát  Paul holnap találkozunk. - köszön el Taylor.
- Viszlát Paul - köszön el Liza is.
- Viszlát - köszönök el én is.
- Lányok miért nem megyünk el hozzánk, hogy ismerjük meg egymást jobban? - kérdezi Eric és közben látom, hogy a Jedward ikrek is felkapják a fejüket és mosolyognak mint a tejbe tök.
- Hát nem is  tudom nekünk pihenni kéne……- mondom egy keserűséggel a hangomban.
- Na légysziiiiiiii - kérlelnek minket a srácok lányos hangon mire elnevetjük magunkat a lányokkal egymásra nézünk látom a lányok szemében a reményt megcsillanni.
- Rendbe legyen. - adom be a derekamat.
- Éljen!! , Ez az - kiáltanak fel a srácok és a lányok is megkönnyebbülten sóhajtanak fel.
- Nos, akkor induljunk és kezdjük el az ismerkedős estét. - karol belém Taylor a másik oldalamon  pedig Liza mosolyog.
- Szerintem menjünk az én lakásomra ott van elég hely mindenkinek. Rendelünk pizzát és üvegezünk. - mondja Eric.
Elindultunk Eric lakására ami igazából egy hotel szoba volt mert mint kiderült az ő otthona Svédország. A lányok kidülledt szemekkel néznek Ericre, de én tudtam mert ugye én hallgatok Eric Saade-t és utána is néztem, hogy ki ez a srác.
- Na akkor kezdjük is el a játékot! - kiállt fel Liza.
- Rendben van én kezdek! - szól Edward.
Edward pörget. Pörög, pörög, pörög és az üveg megáll……. Tayloron.
- Taylor felelsz vagy mersz? - kérdezi Edward
- Hmm… először felelek. -  jelenti ki Taylor.
- Akkor ki az a személy hármunk közül aki iránt kicsit többet érzel mint barátság? - teszi fel Edward a zavarba ejtő kérdést.
- Erre a kérdésre nem válaszolok. - feleli Taylor sértődötten
- Okéé. - látom Edward arcán, hogy egy kicsit csalódott amiért nem kapott választ a kérdésre.
- Taylor Pörgess!! - szól John.
Taylor jól megpörgeti az üveget. Várunk, hogy kin áll meg és nem máson áll meg mint Ericen,
- Eric felelsz vagy mersz? - látom Taylor arcán, hogy valami gonosz dologra készül.
- Merek. - jelenti ki vagányan a Saade fiú.
- Hmm akkor vedd le a pólódat. - válaszol Taylor magabiztosan.
Eric amint meghallja a feladatot a teste hírtelen megfeszül de látom rajta, hogy nem akarja megcsinálni a feladatot de mégsem akar nyuszinak tűnni előttük. Jaj de aranyos. Anna miket gondolsz. Amíg én a gondolataimmal vagyok elfoglalva addig Eric lekapja a pólóját és feltárul előttük kidolgozott teste.
- Na jó Eric te jössz. - szól Liza.
Eric izmos karjával megpörgeti az üveget ami megáll és felém mutat.
- Anna felelsz vagy mersz? - kérdi kajla vigyorral az arcán Eric.
- Merek… - szólok félve.
Remélem nem fogok leégni vagy nagyon pikáns dolgok nem kell csinálnom. Mert nagyon nem akarok r*bancnak tűnni előttük.
- Akkor a feladatod a következő…..

Na ennyi lenne a 2. fejezet remélem tetszik. Ha igen kérhetek kommentet. vagy egy pipát. Előre is köszönök mindent. Jó pihenést a mai és a holnapi napra. Remélem mindenki kipihent magát a hosszú hétvégén.
Puszi: Bigikeee

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönöm a komit sietek a folytatással amint van időm megírom és felrakom

      Törlés
  2. Hello!
    Igen mostanába kevés az időm de most este irok komit minden blognak amit olvasok és akinek tartozom az új fejezetéhez.Szóval nagyon jó lett a firss!Kiváncsi vagyok mi a feladatja Anna-ak!Várom a kövit!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy tetszik amint tudom hozom a fejezetet. Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel hálás vagyok

      Törlés
  3. Irtam választ és kint vagy!http://victoriaanderic.blogspot.com/ azaz itt vagy kint :D!!!És örülök hogy követet a blogom én is követem a tied!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindjárt kiraklak. És én is örülök, hogy koveted a blogomat.
      puszi: Bigikeee

      Törlés
  4. Ja és kérlek kiteszed ezt a bloom is? http://victoriaanderic.blogspot.com/
    Köszi elöre!!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
  5. szia
    nagyon jó a töri és a fejezet is :-)
    a fogalmazásod vagy az kifejezés nem tudo ezt pontosan elmondani, de az kicsit fura, bár lehet csak nekem...

    várom a kövit, pusz Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi nagyon örülök, hogy tetszik a blogom siestek amint tudok hát nekem ilyen a stilusom de megpróbálok változtatni rajta, hogy jobb legyen

      Törlés
  6. Szia nagyon tetszik a történeted és a blogod is. Mit is mondjak tetszik nagyon és kész csak így tovább rendszeres olvasód lettem:)) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszönöm a véleményedet. Örülök , hogy tetszik !! Én is a te rendszeres olvasód lettem. Sietek amint tudom hozom a részt

      Törlés
  7. Szia! Nagyon tetszik a történet! :) Várom a következőt.:)
    Benne lennél egy cserében? :) http://fightfor-yourdream.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm !! örülök hogy tetszik és sietek. amint tudom hozom a folytatást.
      persze mehet a csere ki is raktalak.
      puszi: Bigikeee

      Törlés