2012. július 2., hétfő

7. Fejezet


 Na sziasztok itt lenne a folytatás sajnálom, hogy rövid lett ígérem a következő rész dupla ilyen hosszú lesz.
Jó olvasást!
Komikat légyszi.

 Előkészületek és indulás.


*John szemszöge*
 Meglepetten álltam amikor láttam, hogy Edward is bent van.
- Te is randi helyszínt akarsz választani? - kérdezi Eric.
- Mi? Ja igen miért? - dadogok.
- Azért mert eddig mi is ezen gondolkodtunk és semmire nem jutottunk- szólal meg Edward.
- Én már tudom is hogy hova viszem. - kezd el a beszédet Eric.
- Jó neked! Várj nekem is megvan hogy hova fogom elvinni. - szólal meg Edward.
- Nekem is megvan hogy hova viszem el. Bocs de mennem kell lefoglalni az asztalt,  meg elintézek 1-2 dolgot. - sétálok ki a szobából.

*Anna szemszöge*


- Csajok mondanom kell valamit. - rohanok be Taylor szobájába.
- Nekünk is mondanunk kell valamit. - mondja Liz. - Előbb kezd te.
- Képzeljétek Eric elhívott randira. - jelentem ki boldogan.
- Engem meg John - Edward pedig engem kért meg hogy tartsak vele egy romantikus vacsorára. - sorolják a csajok.



2 nap múlva
A randevúk napja


*Taylor szemszöge*


- Csajok segítsetek kiválasztani a ruhámat a ranidra - kiabálok be a fürdőből a szobámba.
- Már megvan hogy mit veszel fel. - kiált vissza Liz.
Mikor kilépek a fürdőből már az ágyamon ez a szett várt:
----7úőpokijuztfdxcvgbhjklpéjkskbjuvfaáí
-W


.
- Wáh csajok nagyon jó ez a ruha. - kiabálok be Liz szobájába ahol éppen Anna-t öltözteti Liz 
 Begöndörítettem a hajam és egy natúr sminket vittem fel. Már nagyon izgulok. Kíváncsi vagyok Edwardra.

*Anna szemszöge*


Éppen Liz csinálja a hajamat megerősíti a hullámokat.
- Köszönöm Liz hálás vagyok amiért megcsináltad a hajamat. Ha most nem haragszol ideje felvennem a ruhám. - hálálkodom barátnőmnek.
- Persze menj csak még nekem is le kell készülnöm. - feleli mosollyal az arcán.

Amikor bementem az Ericcel közös szobába akkor vettem észre hogy Eric nincs bent. Gondolom hagy készülődni.
Bementem a fürdőbe, hogy megnézzem, hogy milyen lett a hajam. Nagyon jó lett imádom Lizt.
Kinyitottam a szekrény ajtót majd elkezdtem keresni a megfelelő ruhát.

Meg is találtam és a cipőt is :  
Na
Nagyon tetszett a ruha is és a cipő is. Odaálltam a tükör elé és felkentem egy natúr sminket. Nem szeretem az erős sminket az nem én vagyok.
Izgatottan várom, hogy hova fog Eric vinni és, hogy milyen hatással lesz a kapcsolatunkra ez a randi.


*Liz szemszöge*

Én kivasaltam a hajam és tettem fel egy natúr sminket de gondolom a lányok sem vitték túlzásba.
Készülődés közben kerestem zenét ami kicsit ráhangol a randira.
Az nem volt más mint (One Direction – More Than This) http://www.youtube.com/watch?v=b-RQIN3wo5U
Miközben zenét hallgattam előkerestem a megfelelő ruhát.
Ami ebből az egyrészes ruhából:  
És


És ebből a cipőből:

Már nagyon vártam, hogy induljunk.

Amikor készen voltam valaki kopogott.

- Liz kész vagy? - kérdezi az ajtó mögül John.
- Persze. - válaszolok.

Amint kiléptem az ajtón megláttam Johnt öltönybe. Valami eszméletlen szexi volt. Hírtelen azon kaptam maga, hogy minden egyes porcikáját végig nézem.
Nagyon helyes volt.

*John szemszöge*
Amikor Liz kijött az ajtón elámultam. Gyönyörű volt. A ruha kiemeltem amit kellet, természetes volt és ez tetszett. Örülök, hogy nem tétováztam és elhívtam ranidra.
- Gyönyörű  vagy. - bókolok.
- Köszönöm. - pirul el Liz.
- Akkor indulhatok hölgyem? - kérdezem udvariasan. Majd nyújtom a kezem, hogy karoljon bele.
- Persze Uram. - pirul bele a mondandójába. Nagyon aranyos. Belém karol majd elköszöntünk a többiektől és elindultunk a randira.

*Anna szemszöge*

Miután kész lettem valaki kopogott majd benyitott.
- Anna remélem kész vagy mert a limuzin itt áll a hotel elött. - szól Eric.
-Igen kész vagyok indulhatunk. Limuzin? Ugye csak viccelsz? - nézek hülyén Ericre.
- Legszebbnek a legjobbat. Megjegyzem gyönyörű vagy ebben a ruhában. - felel Eric.
- Szép sem vagyok pláne nem a legjobb. - mondom lehajtott fejjel.
- Ugye most csak viccelsz te vagy a leggyönyörűbb és a legjobb akit valaha láttam. - erősködik.
- De… - nyitom szólásra  számat de Eric megelőzött.
- Nem vitatkozunk ezen szép vagy és legjobb ennyi téma lezárva. - zárja le a beszélgetést.
- Ezzel még nincs vége. - mosolyodom el.
- Hölgyem induljunk, hogy időben oda tudjuk érni a helyszínre. - vált témát és nyújtja kezét én pedig megadom magam és megfogom kezét.
- Mehetünk uram. - felelek.

*Eric szemszöge*
Amint Anna kilépett az ajtón a lélegzetem is el állt, annyira szép volt! A gatyám hírtelenjében szűkebb lett. A kis szóváltásunk után végre elindultunk.
Remélem minden úgy fog alakulni ahogy elterveztem.

*Taylor szemszöge*
Készen voltam az indulásra mikor kopogott valaki.
Edward jött be öltönybe.
Nagyon elegáns volt.
- Taylor nagyon szép vagy. - bókol Edward. Belepirulok annyira édes.
- Köszönöm te pedig jól nézel ki. - viszonzom a bókot.
- Indulhatunk? - kérdezi.
- Persze. - mosolygok.

*Edward szemszöge*
Nem hiszem el, hogy egy ilyen szépséggel vacsorázom ma. Hangot is adok véleményemnek. Ő megköszöni és viszonozza a bókot.
Remélem nem szúrok el semmit mert nem bírnám ki, hogy csak barátok legyünk. Nekem ennél több kell!







Na ennyi lenne a 7. fejezet.
Remélem tetszett.
Komit kérek  légyszi J
Puszi: Bigikeee

4 megjegyzés:

  1. Jaaj nagyon szupii lett :)
    Várom a kövi részt :) gyorsan írj még :PPP
    puszii :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi a komit!!
    Amint tudom hozom a részt!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Heló!
    Na most irok!Már egy hete elolvastam,de nem irtam mert elfelejtettem..
    Jó lett!A zene (1D) azt a számot nagyon szeretem..olyan szép!Afeji is nagyon jó lett!Pleas siess!! :D Puszi: Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök hogy tetszett a rész!
      A hét folyamán hozom a fejezetet :)
      Puszi: Bigikeee

      Törlés