2012. május 7., hétfő

3. Fejezet


Jó olvasást!!
Feladat és Láng….
      *Anna szemszöge*
- Akkor a feladatod a következő…- szólal meg sejtelmesen Eric és összenéz az ikrekkel. Ajaj rosszat sejtek. Feszülten figyelem Ericet és várom , hogy kimondja a feladatomat ami remélhetőleg teljesíthető bár kitudja. Amikor befejeztem az elemzést Eric megszólalt.
- Feladatod összetett. Első lépésben, rákell venned a lányokat arra , hogy menjenek fel az emeletre veled együtt és vegyétek fel a fürdő ruhátokat majd gyertek le. A lányok visszaülnek a helyükre te pedig a második lépésben beleülsz az ölembe. Ja és a  játék végéig az ölemben kell maradnod. Ennyi a feladat vállalod vagy nyuszi leszel? - fejezi be a mondandóját én pedig szikrázó szemekkel nézek rá a feladat miatt.
- Rendben Eric Saade ezt még visszakapod - sziszegem a fogaim között. - Jössz te még az én utcámba. - fenyegetem.
- Csináljuk meg aztán megbosszuljuk a feladatot. - feleli Liza.
- Jó de akkor 100 szorosan visszakapják! - mondja Taylor.
- Miért kapják mikor csak Eric adta a feladatot? - kérdezem értetlenül.
- Fogadunk az ikrek is benne voltak a mókában ezért csoportosan bosszuljuk meg a feladatot. - okoskodik  Taylor.
Van benne valami sőt igaza van.
- Még jó, hogy elhoztuk a bőröndjeinket különben nem tudom mi lett volna a feladatunk. – szólal fel Liz mikor már a szobában a bőröndökben keressük a fürdőruháinkat.
- Ja még szerencse. – felelem kedvetlenül.
Liz egy piros fehér, Taylor kék fehér én pedig egy lila fehér bikinit vettem fel.
- Lányok készen vagytok már? – kiabál fel az emeletre Eric drága.
- Igen! – feleljük kórusban.
- Akkor jöjjön aminek jönnie kell – suttogom.
5 lépcsőfok. 4 lépcsőfok. 3 lépcsőfok. 2 lépcsőfok. És az utolsó lépcsőfok.
- Azta , Hűha, Csípjen meg valaki vagy tényleg 3 angyal szállt ide közénk? – ilyen és ehhez hasonló kijelentések hangzottak el a srácok szájából.
    *Eric szemszöge*
Istenem köszönöm, hogy ők nyertek és nem valami béna cicababákból álló csapat. Köszönöm, hogy bevállalósak a csajok. Miután hálát adtam Istennek megpillantottam a lányokat akik éppen a lépcsőről jöttek lefelé. Bikiniben (!!!). Nem hiszem el, hogy sikerült rávennem őket erre a feladatra. Az ikrek is örülhetnek mert tudom, hogy nekik is tetszenek a lányok. De nekem egy olyan személy ragadja meg a tekintetem aki mindhármuk közül a legszerényebb mégpedig Anna. Anna. Ez a szó. Ez a személy valósággal rabul ejtett már az első pillanattól kezdve. Óvatosan végigmérem Annát keresem a hibád de egyszerűen nem találok. Szép vonalak. Tökéletes fogsor. Gyönyörű szemek. És a domborulatokról ne is beszéljünk. Amint végig stíröltem Anna testét az ágyékom elkezdett bizseregni… na szóval értitek.
- Eric mit bámulsz ennyire? – bök oldalba John.
- Semmit haver csak elbambultam. – próbálok kitérni a válaszadás elöl.
- Ahha persze én meg most jöttem le a falvédőről. – flegmáskodik John.
- Haver tényleg csak elbambultam ezen mit nem lehet megérteni? – kérdezem kicsit nagyobb hangerővel mint amivel kellett volna.
- Jól van nyugi tesó tudod, hogy csak szivatni akarlak. – mentegetőzik John.
- Nem folytathatnánk a játékot skacok? – kérdi Edward.
- De persze. – válaszolok szinkronban Annával. Ránézek látom hogy elmosolyodik és kicsit pírba borul az arca. De édes. Megkell őt szereznem magamnak.
- Akkor kérlek foglaljatok helyet és folytassuk a játékot. – kér minket Liz már a földön ülve az üveggel a kezében.
Miután helyet foglaltunk és Anna is beült az ölembe. A gyomrom mintha liftezne és pillangók szárnyalnának benne.
Liz pörget és az üveg pont rajtam áll meg. Istenem segíts hogy valami Annával kapcsolatos dolog  legyen a feladatom.
- Eric a feladatod egyszerű de mégis olyan szintű mint a miénk volt. Tehát készülj.
Félek de nagyon
Nos ennyi lenne a 3.ik fejezet remélem tetszett és kérhetnék pár komit előre is köszönök mindent.
Puszi: Bigikeee

7 megjegyzés:

  1. A "HÁT EZ NAGYON TETSZETT" azt hiszem mindent elmond ;) Eric..Eric de piszkos egy fantáziád van ;) Kíváncsi vagyok mi lesz a feladata, de én is imádkozom hogy Annával kapcsolatos legyen :D Bár akkor Anna bosszújától nem menekülnek a csajok :D Hú bírom ezt a sztár triót és ezt a táncos triót :D Határozottan tetszik :D
    Várom :D Siess :D
    puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik a történet. Ez az első történetem és nagy megtiszteltetés hogy írsz komit. Amint tudom hozom a folytatást.
      puszi: Bigikeee

      Törlés
  2. Hello!Hát ez durva volt!!!De egy perverz ez az Eric!!!Nagyon durva volt.Mondjuk lehet megcsináltam volna!! :D xd Szupi lett!
    Várom a kövit!!!Puszi:Meli :)
    U.I:Meglepi nálam!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Meli:)Örülök hogy tetszett. Nagyon köszönöm a díjat is nagyon meghatott!! Pedig ez az első blogom. És életem első díját tőled kaptam. Nagyon hálás vagyok neked!
      Amint tudom hozom a folytatást de nagy esély van rá, hogy holnap hozom a 4.ik fejezetet.
      Puszi: Bigikeee

      Törlés
    2. Örülök hogy örülsz!Put zour herts in the air!Most halgatom!És várom a frisset!Siess kivánicsi vagyok!!!!Puszi!!

      Törlés
  3. Sziaaa :)
    Nagyon tetszik :D Azt mondod ez az első.. de nem látszik :D Engem eddig megfogott és érdekel a folytatás is :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxiii !!! Hát igen meglepő de ez az első blogom is. Örülök, hogy tetszett!!! Holnap hozom a folytatást!!
      Puszi: Bigikeee

      Törlés