2012. május 11., péntek

4. Fejezet


Eric feladata..
             *Liz szemszöge*
Látom Ericen, hogy megijedt és fél! Sőt van is mitől félnie. Anna hálás lehet amiért kitaláltam ezt a feladatot és nekem is meg Taylornak is kedvezek.
           *Eric szemszöge*
Bárcsak Annaval lenne kapcsolatos a feladat. Már most is alig bírom visszafogni magam. Szerintem már vér sincs az agyamban mert mind leszállt oda… A nadrágom a sliccnél kicsit szűk de ez most ne részletezzük. A szívem hevesen ver. Legszívesebben most rögtön leteperném de moderálnom kell magam különben elüldözöm örökre.
- Eric a feladatod hasonló lesz mint a miénk. Menjetek fel az emeletre és vegyétek fel a fürdőgatyátokat. Majd gyertek le és Eric te pedig énekelj el egy szerelmes számot Annanak. - fejezi be a feladat ismertetését Liz.
- Hogy mi?? Szerelmes számot te magadnál vagy Liz? - háborodott  Anna. Talán nem is tetszem neki?! Akkor nagyobb sebességre kell kapcsolnom. Már tudom is, hogy hogyan fogom magamba bolondítani.
- Mi az talán nem is kedvelsz engem? – háborodom fel.
Anna kitágult pupillákkal nézett rám. A szemben csalódást láttam és haragot. Talán nem kellet volna megszólalnom.
- Gyere Eric teljesítsük  a ránk rótt feladatot. – szól John.
Lassan felballagunk a lépcsőn. Át vesszük a ruhánkat a fürdőgatyára. Egyesével lementünk a lépcsőn. A lányok de főleg Annan látszott, hogy meglepődött. Lassan a gyönyörű szemeivel végig mérte minden porcikámat a hasamnál egy kicsit elidőzött. Kicsit feszengtem de belül éreztem a vágyat arra, hogy megcsókoljam azokat a dús ajkakat. És most jön a feladat kellemetlen része énekelnem kell neki egy szerelmes dalt, és már tudom is, hogy hogyan fogom elénekelni.
                            * Anna szemszöge*
Liz, Liz, Liz. Ezt még nagyon megbánod. Mért pont szerelmes dalt? Egyből ne  valljon szerelmet?
Eric elém állt és elkezdte az It's like that with you. című számát énekelni. Teljesen meghatódtam. De nem tudom kiverni a fejemből azt a pillanatot amikor megláttam fürdőgatyában, hát a felső teste valami csodálatos. Szépen kidolgozott hasa hát az valami fergeteges.
Miután Eric befejezte a dalt mindenki megtapsolta és folytattuk a játékot. Ezután a feladat után már semmi izgalmas nem történt. Az ikrek kezdtek ráhajtani a lányokra. Ez tetszett a lányok arca. Piros színben pompázott. Ördögi mosollyal az arcomon figyeltem a lányokat akik értetlenül néztek rám.
- Srácok én megyek aludni. - mondja Taylor.
- Persze menj csak. - válaszolja John.
- Liz jössz aludni?- kérdezem barátnőmet. - Holnap hosszú napunk lesz.
- Akkor jó éjt lányok. - búcsúznak el a fiúk.
- Jó éjt srácok. - köszön el Liz.
Eric búcsúzás képen adott két puszit az arcomra. Mikor megéreztem a hűvös lehelletét azt hittem, hogy mentem elájulok.
Miután átvettünk a pizsamának még beszéltünk pár szót a mai napról.  Betakaróztam és fél pillanat múlva elértem az álmok világát ahol egy igen érdekes álom fogadott……

Hát ennyi lenne a4.ik fejezet tudom, hogy rövid lett. Sajnálom. ígérem a következő rész hosszabb lesz.
Puszi: Bigikeee

6 megjegyzés:

  1. Hello!Nem baj hogy rövid lett nekem tetszet!Romantikus is volt...xd!Bocsi hogy ijen rövid lett a komi de nem nagyon van mit irnom csak azt hogy sies a kövivel!!!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Meli:). Örülök, hogy rendszeresen megírod a véleményed a történetről. Mindent megteszek, hogy a hétvégén olvashassátok a folytatást. Siestek amint tudok.
      Puszi: Bigikeee

      Törlés
  2. Szia!
    Hár Erictől ez a szám az egyik nagy kedvencem tehát már csak ezért is nagyon nagyon tetszett :D És az a felsőtest...magam elé képzeltem...lehet nem kellett volna ;)
    Eric gondolatai XD Már meg sem lepődök ;)
    Nagyon jó fejezet lett és nem baj hogy rövid volt.. sok mindent meg tudunk belőle... de azért még olvastam volna XD
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni!!! Örülök, hogy tetszett a rész ígérem az 5 fejezet hosszabb lesz. Puszi: Bigikeee

      Törlés
  3. Nagyon nagyon tetszett :D
    Olyan jó volt olvasni mert hiába volt rövid.. peregtek a események :D
    Eric hasát én is elnézegettem volna egy darabig, na de az már asszem 18 as karika lenne :D
    Érdekelne Anna mit gondol Ericről.. mert azt már tudjuk hogy Eric mennyire vonzódik Annához..ki tudja ez a vonzalom fordítva is ilyen erős e :D
    VÁROM SIESS :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxiii! köszönöm hogy elolvastad és hogy a véleményedet leírtad. Ígérem hamarosan minden kiderül....
      Esélyes, hogy a mai napon felrakom a részt.
      Puszi: Bigikeee

      Törlés