2012. május 13., vasárnap

5. Fejezet


Indulás a turnéra..

                *Anna szemszöge*

Reggel nagy zajra keltem. Kinyitottam szemem és akkor láttam, hogy John éppen kergeti Lizt. Edward éppen ráugrott Taylorra aki olyan nagyot sikított, hogy még szerintem Londonban is hallották.
Körbenéztem a szobában és akkor láttam, hogy Eric csendben  támaszkodik az ajtó félfának és éppen figyel. Még korán reggel is jól néz ki kócos hajjal és összegyűrődött pizsama felsőben plusz egy szál alsónadrágban. A pizsama felsője szorosan simul kidolgozott felsőtestére. Imádom. A szívem hevesebben kezdett el verni mikor rám emeltem gyönyörű barna szemét.
-  Lányok készüljetek 30 perc múlva indulunk. - mondja komolyan Eric.
- Mi? Miért csak most szólsz? - kérdezem.
- Azért drága Anna mert csak most sikerült titeket felébreszteni. És Paul is most szól, hogy hamarosan itt a busz. -  magyarázza Eric.
- Viszont akkor lányok nekünk készülni kéne. - mondja Liz.
Taylor és én is hevesen kezdünk el bólogatni.
- Hát akkor hagyunk titeket elkészülni.  mondja Eric miközben rángatja kifele Edwardot és Johnt.
Miután kimentek a lányokkal villámgyorsan felöltöztünk és rendbe raktuk magunkat.
- Lányok itt a busz. A csomagokat már bepakoltunk, indulásra kész minden már csak ti hiányoztok. - kiállt fel Paul.
- Megyünk már. - kiálltjuk egyszerre.
Miután felszálltunk a buszra Paul közölte velünk, hogy szobát kéne választani. Mikor beléptünk a szobákhoz vezető folyosóra akkor láttunk, hogy csak 3 szoba van.
- Paul csak 3 szoba van mi meg 6-an vagyunk. - aggodalmaskodik Taylor.
- Ja igen! Ezt elfelejtettem mondani a szoba beosztásnak úgy kéne lennie, hogy egy fiú egy lány. – közli Paul halál nyugodtan.
Az állam a földön koppant a szívem hevesen kezdett el verni. A lányokkal összetalálkozott a tekintetünk. Ők is féltek. Viszont  láttam a szemükben a boldogságot amiatt, hogy talán sikerül közelebb kerülniük a fiúkhoz.
- A bőröndjeiteket már bepakoltuk a szobába, már csak hálótársat kellene választatotok. - mondja  Edward.
- Rendben akkor válaszunk. mindjárt jövünk fiúk csak megbeszéljük a dolgokat. - mondja Liz.
A fiúk rá bólintottak. Kimentünk a fürdő szobába ahol megbeszéltük, hogy ki kivel alszik.
- Meg is van akkor. Én alszom Ericcel, Taylor Edwarddal, Liz pedig Johnnal. - vázolom fel az elképzelésemet. A lányok habozás nélkül rábólintanak.
- Eldöntöttük, hogy kit szeretnénk hálótársnak az elkövetkező időszakban.  - csigázza a fiúkat Taylor.
- Tehát Taylor Edwarddal alszik, Anna Ericcel, Én pedig Johnnal. - hadarja el egy szuszra Liz a mondandóját.
Figyeltem Eric reakcióját és láttam rajta, hogy meg könnyebbült de akkor ez most azt jelenti , hogy ? Mit is jelent?
- Rendben akkor foglaljuk el a szobákat skacok - jelenti ki John. Rajta is láttam, hogy majd’ kiugrik a bőréből.
Miután mindenki bepakolt a szobába és kényelembe helyezte magát. Mi éppen Ericcel az ágyon ültünk és bámultuk a plafont.
- Mi lenne ha tartanánk egy megismerkedő napot? - kérdezi a szép szemű. Miközben rám emeli tekintet.
- Redben akkor szerintem kezdjük is. - mondom még mindig a plafont bámulva.
Egész jól elbeszélgettünk. Mindketten elmondtuk életünk főbb részeit. Addig a másik csendben figyelte a másikat. Felálltam és odamentem az ablakhoz és megnéztem, hogy milyen idő van kint. Zuhogott az eső és tombolt a vihar.
- Lehetek egy kicsit tolakodóbb? - kérdi félve Eric. Én csak bólintok. – Hány pasid volt eddig? - érdeklődik.
- 2 de egyik sem tartott sokáig. - felelem. - És neked eddig hány barátnőd volt?- kérdezem kíváncsian.
- 3 de egyik lányhoz sem vonzódtam úgy mint most egy bizonyos személyhez- feleli rejtélyesen Eric.
Itt abba is maradt a beszélgetés mert hírtelen a busz megrázkódott és éppen elesni készültem volna a Eric nincs ott és nem kap el. Hűha de izmos.
- Jól vagy? - kérdi aggodalommal a hangjában.
- Persze. Szerencse, hogy itt voltál mert különben szoros barátságot kötöttem volna a padlóval. – próbálom jobb kedvre deríteni a szoba társamat. És úgy látom, hogy bejött Eric arcizmai mosolyra húzódnak.
Elég romantikus pillanat volt. Ő éppen fogja a derekamat és pedig ölelem. Egymásra emeljük a tekintetünket ami abban a pillanatban amint  találkozik össze is fonódik. Eric lepillant számra én pedig belül azt a pillanatot várom, hogy mikor ér össze a szánk.
Eric lassan közeledik, kezem nyakára fonódik míg ő egyre jobban szorít magához.
Épp mikor mindkettőnk becsukja a szemét és koncentrálna a csókra valaki a kopogásával megzavarja ezt a csodálatos pillanatot. Mint a galambok úgy reppenünk el egymástól. Legbelül elátkoztam azt a személyt aki megzavart minket.
-  Srácok gyertek enni. – szól be John.
Köszönöm John, elrontottad ezt a csodálatos pillanatod azzal, hogy közöld menjünk enni.
- Gyere, menjünk. - szól Eric csalódottan.
Bólintok és éppen nyúlnék az kilincshez de Eric gyorsabb volt és kinyitotta nekem udvariasan az ajtót. Biccentéssel megköszöntem neki ezt a lovagias tettet.
Miután meg ebédeltünk visszamentünk a szobába. Lefeküdtem az ágyra és abban a pillanatban, hogy testem elérte a vízszintes testhelyzetet álomba is merültem.
Mikor felébredtem már este felé járhatott az idő. Körbenéztem a szobába mikor láttam, hogy Eric az ablakon néz kifele.
- Szia- köszönök álmos fejjel. - Min gondolkodsz?
- Szia semmin csak jó lenne egy dalt írni. - feleli
Némán figyeltem, hogy mit csinál de legbelül hevesen vert a szívem visszagondolva arra a pillanatra amikor majdnem megcsókoltuk egymást.
- Anna kérdezhetek valamit? - szólal meg Eric több perces hallgatás után.
- Persze kérdezz csak. -biztatom.
- Lenne kedved eljönni velem vacsorázni majd mikor megérkezünk az első helyszínre,  Párizsba? - teszi fel a kérdést Eric félénken.
Nekem meg majd kiugrott a szívem a helyéről mikor felfogtam a mondatot.
El sem hiszem, hogy meghívott vacsorázni.
- Hát Eric szerintem…..


Ennyi az 5. Fejezet remélem tetszett hamarosan jön a folytatás.
Puszi: Bigikeee

10 megjegyzés:

  1. Hu nagyon jó lett!Majdnem megcsókolták egymást!Romantikus!És vacsora?Mondjon igent....kérlek!Siess!Nagyon jó lett!Puszi:Meli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Meli:) Örülök, hogy tetszett. Sietek amint tudom hozom a folytatást.
      Puszi: Bigikeee

      Törlés
  2. Hát kérlek hogy hagyhattad ezt itt abba? :D
    Az a majdnem csók...ááá... az a rohadt kajálás... már fel voltam rá készülve és erre..nem :/ De jó úton haladnak ;)
    Nagyon tetszett :D Remélem Anna nem őrül meg és igent fog mondani különben bajok lesznek XD :D
    Várom a következőt :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxiii örülök hogy tetszett a fejezet.
      amint tudom hozom a folytatást.
      puszi: Bigikeee

      Törlés
  3. Szia!

    Nekem nagyon tetszett megint a fejezet annyira cuki mindenki ebben a történetben főleg Eric. Milyen rámenősek a fiúk meg a csajok is hihi. Ja és a majdnem csókot..miért vagy ilyen gonoszxD miért nem lehetett volna egy csók aahhjj na mindegy lesz még romantikus rész remélem:) Amúgy lehetne egy kérésem? Nem lehetnének hosszabbak a fejezetek?:DD
    Izgatottan várom a kövit
    Hugs&Kiss StellaMalone18

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Stella örülök hogy tetszett a rész
      a kérésre reagálva megpróbálok hosszabb fejezeteket írni remélem sikerülni foga.
      amit tudom hozom a 6. Részt
      puszi: Bigikeee

      Törlés
  4. Szia :D
    Hát igen... én is olvastam volna még :D
    De az a MAJDNEM csók.. miért kínzol? Jó persze így izgalmasabb..de awww.. :D :D
    Remélem Anna nem őrül meg és igent mond.. vacsora Párizsba Eric Saadéval.. kell ennél jobb? NEEEEEM!!!
    Várom a frisset ;)
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni örülök, hogy tetszett a fejezet. ÍGÉREM hogy a következő rész hosszabb lesz.
      Sietek ahogy tudok
      puszi: Bigikeee

      Törlés
  5. Jujj nagyon jóó lett :)))
    MAjdnem csók mi van itt XDD Folytasd gyorsaan

    xox Bogcsaa <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Miss Cute
      örülök hogy tetszett a rész
      sietek amit tudom hozom a folytatást.
      puszi: Bigikeee

      Törlés