2012. április 21., szombat

Prológus

Sziasztok a nevem Anna Scott. 19 éves vagyok és Írországban élek. Van két legjobb barátnőm Taylor Adams és Elizabeth Pear. Mind a hárman tagjai vagyunk az írországi Beat Hip-Hop tánccsapatnak. De én pluszba benne vagyok a Dublin Sport's and Dance's High School focicsapatának (én vagyok a csapatkapitány). De a tánc az életem mind a hárman szeretjük a Jedward ikreket sőt én még teljesen oda vagyok Eric Saade-ért. Félre ne értsetek nem vagyok őrült rajongó szimpla átlagos rajongó vagyok.....

Nos hát ennyi lenne a prológus remélem tetszeni fog a történet....
Peace!!

2 megjegyzés:

  1. Sziaa !
    Nagyon várom a történetet (: Jó lett a prológus :D
    Mikor lesz kész ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nemsokára feltudom rakni. és köszönöm. örülök hogy tetszett puszi : Bigikeee

      Törlés