2012. augusztus 19., vasárnap

8. Fejezet 1. rész

Sziasztok! Tudom, hogy régen nem volt rész de csak most volt időm írni.
A 8. fejezetet 3 részben fogom leírni. Különveszem a randikat, hogy mindenki szemszögéből le legyen írva.
Jó olvasást!

Randi Ericcel!

*Anna szemszöge*

Kiléptünk a hotelből és csak akkor láttam, hogy pontosan mivel is fogunk utazni a helyszínre.

-Limo ez most komoly? - értetlenkedem.
-Persze adjuk meg a tiszteletet az alkalomnak. - néz bele mélyen a szemembe.
Azt hittem ott helyben összesem. Annyira édes a pillantása. A gesztenye barna szemeiből árad a szeretet és a melegség.
-Indulhatunk? - kérdezi mosolyogva.
-Persze. - felelem.
Úriember módjára kinyitja az ajtót. Beszállt és a minihűtőből elővette a pezsgőt és kitöltötte a pohárba majd odaadta.
-Igyunk erre a tökéletes pillanatra. - mond egy kis köszöntőt.
-Egészségedre. - koccintjuk össze a poharakat.

Még vagy 10 percet kocsikáztunk amikor megállt a kocsi és Eric ki szált és átsétált az én oldalamra majd úriember módjára .
-Hölgyem - tárja ki az ajtót.
-Köszönöm uram. - mosolygok.
Amint kiszáltunk a limuzinból csak akkor vettem észre, hogy pontosan hol is vagyunk.
 Az Eiffel-torony alatt álltunk. Csodaszép volt látni Párizs híres építményét este kivilágítva.
-Gyere van egy meglepetésem a számodra. - szakít ki a csodálkozásomból.
-Eric ez valami megdöbbentően gyönyörű. -mondom.




*Eric szemszöge*

Éppen az Eiffel-torony liftjében állunk. Nagyon izgatott vagyok a randi miatt. Annyira gyönyörű a kilátás és a látvány is. Nem bírok betelni a látvánnyal annyira gyönyörű . A ruha kiemeli amit kell és a fantáziámat is beindította. Mocskos fantáziám ismét szárnyra kapott ....

-Örülök, hogy tetszik - mosolygok .

 Illedelmesen kihúztam neki a széket töltöttem neki pezsgőt.

-Köszöntöm önöket a Párizsi Les Frčres Blanc étteremben  Joun vagyok a pincérjük Mit hozhatok inni? - kérdezi nyájasan a pincér.
-Én egy pohár gyömbért kérnék - szól édes hangján Anna.
-Én pedig egy pohár tonikot szeretnék - felelek a kérdésre.
-Rendben rögtön hozom - szól már már meleg hangom.
Csendben ülünk de ez nem az a kínos csönd ami a Mollyval való randevúimon volt hanem ez a kellemes megnyugtató csönd.
-Anna mesélj magadról. - töröm meg a csendet.
-Hát kiskorom óta táncolok ballettal kezdetem utána amint iskolába jártam elkezdett vonzani a hip-hop. A szüleim elváltak apummal élek. Anyám elköltözött Magyarországra. Van egy öcsém Ben. Most te jössz Saade - mosolyog.
-Kiskoromban kezdtem el énekelni anyukám szülinapján. Régen focista akartam lenni de egy sérülés áthúzta a számításaimat. Egyre többet kezdtem el énekelni. Szeretek és tudok is táncolni Alex, Edin és Kevin a táncosaim és egyben a legjobb barátaim. Röviden ennyi amit tudni kell az életemről. - fejezem be rövid életrajzom.
-Meghoztam az italokat parancsoljanak! - érkezik meg a pincér. -Sikerült választani?
-Én egy rántott csirkemellet kérnék szépen rizs körettel uborka salátával.
-Én pedig bolognai spagettit kérnék mozarella sajtaé. 

30 perc múlva
Miután megettük az ételt intettem a zenekarnak akik elkezdtek egy lassú számot.
-Hölgyem felkérhetem egy táncra? - veszek magamon bátorságot.
-Örömmel táncolok Uram. - fogadja el kérésemet.
Eszméletlenül jól táncol Anna egyszer sem lép a lábamra, engedi, hogy én vezessek.
-Anna be kell vallanom valamit. Amikor megláttalak a táncversenyen megtetszettél. Az arcod a szemed mindenedet szeretem, ahogy beleéled magad a táncba. Boldogsággal öntött el az a pillanat amikor igent mondtál a meghívásra. Egyszóval szeretlek. -vallok neki szerelmet.
-Eric ugyan ezt érzem irántad teljes szívemből szeretlek amikor megtudtam, hogy veletek fogunk majd táncolni majd kiugrottam a bőrömből. Amikor megláttalak az ESC-n már akkor beleszeretem a szemeidbe. - vallja be Anna is érzéseit. Melegséggel önt el, hogy ő is ugyanígy érez irántam mint én iránta.


*Anna szemszöge*

-Anna be kell vallanom valamit. Amikor megláttalak a táncversenyen megtetszettél. Az arcod a szemed mindenedet szeretem, ahogy beleéled magad a táncba. Boldogsággal öntött el az a pillanat amikor igent mondtál a meghívásra. Egyszóval szeretlek. -vallott nekem szerelmet Eric.
-Eric ugyan ezt érzem irántad teljes szívemből szeretlek amikor megtudtam, hogy veletek fogunk majd táncolni majd kiugrottam a bőrömből. Amikor megláttalak az ESC-n már akkor beleszeretem a szemeidbe. - vallom be én is az érzéseimet.
-Anna lennél a barátnőm?




Na ennyi lenne a 8-1 hamarosan hozom a 2 részt.
Puszi: Bigikeee


1 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszik a történeted. :) Csak így tovább, ügyi vagy! Nekem is van egy Jedward-ös. :)Lenne kedved egy cseréhez? :) Írd meg nálam a chatbe.

    herlipstickon.blogspot.hu

    VálaszTörlés